25 Eylül 2011 Pazar

Bir Banka Reklamı Nasıl Sıkıcı Olmaz?


Reklamı izlediğimden beri aklımda burada yazmak. Norveç Bankası DnB NOR'un reklamından bahsediyorum...


DnB NOR, bu yaşımızda çok da düşünmediğimiz "birikim" olayını, gençlerin aklına düşürmeyi misyon edinmiş belli ki. Kurduğu bu strateji doğrultusunda da oldukça rasyonel ve izlemesi eğlenceli reklamlar oluşturmuş. Serinin son örneği yukardaki George Clooney'nin oynadığı... Reklamı izlemesi, özellikle George abinin evlilik karşıtı söylemleri ve duruşu akla geldiğinde daha bir eğlenceli oluyor ve reklam doğuştan şanslı olmayan milyonlar için birikim yapmaya başlamanın doğru bir tercih olacağı önerisiyle son buluyor.

Reklamı izledikten sonra DnB NOR ile ilgili biraz daha araştırma yaptım. Adamların web siteleri bile sıkıcılıktan uzak, nerdeyse blog havasında. Sayfada ne arayacağını bilmeyenler için oldukça gelişmiş bir arama aracı da eklemişler. E, daha ne olsun???

Birikim yapmayı gençlerin aklına düşürmeyi misyon edinmişler demiştik, değil mi? Bu kanıya nerden mi vardık? Bir de şunu izleyelim, bakalım:

Güldürürken düşündüren, düşündürürken eğlendiren reklam böyle olur... Ama daha bitmedi!


Bu reklamda ne dediklerini anlayacak kadar dili olan varsa aydınlatsın hepimizi ama belli ki kendileriyle dalga geçebilecek kadar da özgüven sahibi bu bankamız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...